فراموش
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 128589
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
19 آذر 1389برچسب:, :: 23:55 :: نويسنده : ماهک

 

اسمت را نوشتم روی سیگار تا بسوزه ، که وقتی سیگار تموم شد فراموشت کنم . 

ولی نمی دونستم که هر پک که به سیگار میزنم اسمت میره تو نفسم 

 

 

آرزوی من اینست
که دو روز طولانی
درکنار تو باشم فارغ از پشیمانی
آرزوی من اینست
یا شوی فراموشم
یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

 

 

عزیز من ببخش اگه فراموشت نمی کنم
ببخش که تو خیالمم حتی بوست نمی کنم
ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده
راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشده

 

 

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد
آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد
نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .

 

 

 

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛

یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

 

وفای شمع را نازم که بعد از سوختن 

به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد 

نه چون انسان که بعد از رفتن  همدم 

گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد

 

 


ترک دنیا کرده ام .ترک جان هم میکنم

غیر عشقت هرچه گویی ترک ان هم میکنم

 

 

   ماهک

 

 


نظرات شما عزیزان:

hidden
ساعت10:13---13 دی 1389
saalam

web loget khili ghashange faghat ie chizi aks bishtar tush bezar matalebe terkrariamnazan

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



Duman
ساعت10:45---8 دی 1389
khob bod azizam

Sami_vorojak
ساعت21:15---7 دی 1389
سلام ماهک جااااااااااااااان بابا ایوووووول چه خوش صلیغه دیدی وبلاگ خوشملمو پیش منم بیا حتما پیشم بیاها زود به زود بیا نامردی نکن منم دیگه بهت سر نمیزنما شاد باششیییییییییییییییییییییییییی

افزایش بازدید
ساعت23:03---26 آذر 1389
سلام

خسته نباشید

اگر میخواهید بازدید سایتتان چند برابر شود فقط در وندا ترافیک عضو شوید و به تبادل ترافیک و بنر بپردازید تا در عرض چند هفته بازدیدتان چند برابر شود

وندا ترافیک چگونه کار میکند؟

شما در این سیستم بعد از عضویت یک اعتباری به عنوان هدیه عضویت دارید اگر سایت یا بنر خود را به سایت اضافه کنید سایت و بنر شما به اندازه اعتباری که هر کدامشان دارند نمایش داده میشوند بصورتی که سایت شما توسط دیگر اعضای سایت بازدید میشود و بنر شما در وبلاگ یا سایت اعضای دیگر نمایش داده میشود

بعد از اتمام اعتبارات شما در صورتی که تمایل داشتید میتوانید با دیدن سایت دیگران بصورت اتوماتیک و فقط با زدن یک دکمه اعتبار کسب کنید و به همان میزان نیز سایت شما دیده میشود

و همچنین میتوانید کد های مخصوص بنر را در سایت خود قرار دهید تا اعتبار بنری شما نیز بالا رود و بنر شما نیز در سایتهای دیگر اعضا نمایش داده شود

اگر وقت و حوصله کسب اعتبار را ندارید میتوانید اعتباری که نیاز دارید را به قیمت بسیار پایینی خریداری کنید قیمت هر یک بار بازدید سایت شما تقریبا یک ریال تکرار میکنم یک ریال میباشد

برای آشنایی بیشتر با نحوه کار حتما سری به سایت بزنید

بی صبرانه منتظر حضور شما در وندا ترافیک میباشیم

خدانگهدار



http://www.vanda98.com/traffic


مسی
ساعت13:25---25 آذر 1389
سلام بر حسین بن علی علیه السلام
عرض تسلیت شهادت آقا امام حسین علیه السلام بر همه عاشقان حضرتش.

نخل سربلند
سیدمحمدحسین ابوترابی





حضرت حسین! نخل سر بلند!
ای صدای تو در بشر بلند
تکه تکه شد یاس تو عزیز!
تا شود صدات بیشتر بلند!
خطبه خوانده است با خطاب سرخ
تیغ خون تو در خطر بلند
نی نخوانده بود پشت پرده را
سر نگشته بود اینقدر بلند
شرم داشت نی ، از نگاه تو
نی به اذن تو کرد سر بلند
دید مهر تو ، در زمین بس است
پیش تو نشد ، ماه اگر بلند
گرچه نخل تو ، بر زمین نشست
عطر تو شده ست با تبر بلند!
گریه عاجز است ای قتیل اشک!
داد می زند چشم تر بلند


ZORRO 
ساعت10:34---21 آذر 1389
بنا به درخواستهای مکرر بسیاری از دوستان معنی کامنت قبلیرو هم قرار میدیم:
ابرو بارون ممکنه گاهی اوقات جلوی خورشید رو بگیرن اما ما میدونیم که خورشید هرگز درخشیدن رو فراموش نمیکنه . درست مثل تو
ممکنه دوری باعث بشه همدیگرو گاهی اوقات نبینیم اما تو همیشه در قلب من میتابی


ZORRO
ساعت8:20---21 آذر 1389
The rain may cover the sun,but we know that the sun never forgets to shine! just like you,we may not often see each other but you always shine in my HEART
مرسی از مطالب زیبات


مسي
ساعت17:22---20 آذر 1389
سلام ان شا الله که خوبي هر چند کم پيدايي. اميدوارم خير باشه. در هر صورت مطلب قشنگي گذاشتي و جملات مفيدي.
وبت هم خيلي خوشجل شده. مواظب خودت باش. مويد و منصور باشي...
بدرووووووووود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: