آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 128585
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : ماهک

سلام

ظاهرا من همیشه برا دل خودم مینویسم و کسی نمیاد که بهم سر بزنه

اشکالی نداره خدا هست

27 فروردین تولدم بود اما اصلا نیومدم آپ کنم چون

از این روز اصلا خوشم نمیاد تمام اتفاق های بد زندگیم توی این روز افتاده

دوس ندارم این روز رو جشن بگیرم...

از مسی ممنونم که تنها کسی بود که اومد برام نظر گذاشت تا تولدم رو تبریک بگه

ممنونم مسی عزیز

چون آپ سردی نباشه یه عکس میزارم



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:24---4 ارديبهشت 1390
سلام.من دوتاتون را لینک کردم.همیشه به من سر بزن.من تو اون وبلاگتون هم دیدم ولی واستون نظر نذاشتم.موفق باشی

** SaMiRa **
ساعت8:39---4 ارديبهشت 1390
salam azizam...linket kardam...mer30 ke behem sar zadi...age dust dashti mano belink...

مســی
ساعت13:09---2 ارديبهشت 1390
سلام سلام ماهک! ایشالا 365 روز امسالت پر از خبرهای قشنگ باشه و هر روز بهتر از روز قبل برات. لطف داری به من مرسی. منم ازت ممنونم بابت وبلاگ جالب و دیدنی و قشنگت. بازم عکس از لاهیجان بذار. من شمال رو خیلی دوس دارم. عکسای بهاری لاهیجان باید دیدنی باشه. شاد باشی و موفق و سرزنده و خوشبخت بــــدرود تا بعد

مریم
ساعت12:49---2 ارديبهشت 1390
دوباره سلام.راستی تولدت مبارک.(البته با چند روز تاخیر)منم میخوام لینکت کنم اما نگفتی با ادرسی که اول وبت گذاشتی یا با همین ادرست؟
باز هم سربزن


فاطمه
ساعت22:49---31 فروردين 1390
سلام ماهک جون گله نکن لطفا چون من هم روز تولدت اومدم ولی دیدم خبری نیست رفتم تو لیلی ومجنون دیدم یه پارتیه توپ راه انداختین اونجا نظر دادم عزیزم حالا پساپس تولدت رو تبریک میگم ان شاءالله 100000000000000000000ساله شی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: