آدرس
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 127806
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:34 :: نويسنده : ماهک

سلام سلام

امشب اومدم تا آدرس وبلاگ منو عشقم رو براتون بزارم...

اونایی که به اینجا سر میزنن اگه دوس دارن به اون وب ما بیان

www.leylie2.blogfa.com

مراقب خودتون باشین....

 



نظرات شما عزیزان:

armin2afs
ساعت16:38---10 ارديبهشت 1390
یادم رفت بای بای










به افتخار تو


armin2afs
ساعت16:32---10 ارديبهشت 1390
سیلام اره بابا خودمم ارمینم ...همینجوری گریه میکنم جوش نیار

armin2afs
ساعت16:31---10 ارديبهشت 1390
سیلام اره بابا خودمم ارمینم ...همینجوری گریه میکنم جوش نیار

armin2afs
ساعت19:54---7 ارديبهشت 1390
تو واسه خنده نظر میدی من واسه گریه

armin2afs
ساعت19:52---7 ارديبهشت 1390
سیلام ایشالله زودتر بمیرم از دست تو ای وای وای رفتی یو میگی بای بای بدو بدو امده باز حسین تهی وکامیار ببخشید جو گیر شدم

armin2afs
ساعت12:50---7 ارديبهشت 1390
یادم رفت بگم بای

armin2afs
ساعت12:50---7 ارديبهشت 1390
یادم رفت بگم بای

armin2afs
ساعت12:46---7 ارديبهشت 1390
دیدم نوشتی بازم بیا میخواستم بگم چشم

armin2afs
ساعت12:44---7 ارديبهشت 1390
سیلام دوباره واسه خنده این نظر رو دادم

armin2afs
ساعت12:43---7 ارديبهشت 1390
سیلام خوبی ببخشید ابجی من نمیدونم چی شده چند روزی نمیتونستم وارد وبلاگت شم ولی الان با ی سیستم دیگه امدم راستی آپم فدات بای

armin2afs
ساعت12:42---7 ارديبهشت 1390
سیلام خوبی ببخشید ابجی من نمیدونم چی شده چند روزی نمیتونستم وارد وبلاگت شم ولی الان با ی سیستم دیگه امدم راستی آپم فدات بای

masoumeh
ساعت9:40---4 ارديبهشت 1390
salam azizam na che eshkali kheili ham khoObe

ZORRO
ساعت8:57---3 ارديبهشت 1390
سلام من هیچ حرفی برای گفتن ندارم فقط اومدم این گل رو سریع بهت برسونم و برم همین.



آرمین ورها
ساعت12:32---2 ارديبهشت 1390
ببخشید یادم رفت بای بدم بای

آرمین ورها
ساعت12:26---2 ارديبهشت 1390
سیلام خوبی چشم هر روز میام شماهم هر روز بیاسربزن

masoumeh
ساعت10:44---2 ارديبهشت 1390
salam salam
webloge khoshgeli dari doOst joOnam
linket kardam
age az monitor fasele begiri y koOchoOloO beri aghab goOsheye cheshmato bekeshi mese japoniha mibini roo un tasvir chi neveshte
rasti un blogetam khoshgele az tahe del arezoO mikonam beham beresin
movafagh bashi


armin2afs
ساعت22:50---1 ارديبهشت 1390
سیلام دوست عزیز من ارمین هستم مدیر وبلاگ رهاوارمین از این یکی وبلاگم امدم خیلی وبلاگ جالبی داری من شما رو لینک کردم اون وبلاگت رو هم لینک کردم امید وارم به هم برسید خودت وعشقت رو میگم مرسی بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: