آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 128585
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : ماهک

سلام به دوستای گلم....به خوشگلا Hello

bazde.blogspot.com عكس های عروسكی و فانتزی دختر و پسر ناز

الان که آپ میکنم اصلا حال خوبی ندارم یجورایی معدم بهم ریخته

گفتم بیام شاید بهتر شم

خلاصه بگذریم

این روزا دوستای زیادی پیدا کردم توی وب

شادی جون

آبجی معصومه

آبجی مریم

آبجی سمیراHippie

و داداشا....قبلا اینجا عکسشون بود

اما بدلیل گیر دادن آقاییمونحذفشون کردم

البته بگما آبجی گل گلابم فاطمه جون یکی از دوستای قدیمه

که خیلی بهم لطف داره

خب اینم از دوستامون دیدینشون.خوشگلن

خب خودمم که دیدینههههه

خوشگلم

خب دیدین چقد عکس براتون گذاشتم.

فکر میکردین عکساتونو داشته باشم

خب من دیگه برم عزیزای دل خواهر

احساس میکنم حالمم بهتره

خب تا آپ بعدی بای البته اگه زنده موندیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت10:10---13 ارديبهشت 1390
سلام خوبی وبت خوشگله ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی من لینکیدمت تو هم قابل دونستی بلینکم منتظرم بای


shahin
ساعت23:46---12 ارديبهشت 1390
......و.......

خانه ای میسازیم در بلندای بهار

بر درخت احساس روی گلبرگ گل نسترنی که از آن عشق خدا می روید

از احساس گل سرخ مدد می گیریم.

و دل کوچکمان خشنود ز دیدار شما می گردد.
Salam be abjiye vafadaram mahak sry in chand rooz saram shologh boood vaght nakardam be webam sar bezanam up hat fogholade ghashngh bood lezat bordam ishalah hamishe injori ba enerji benevisi
man shabane rooz to net on hastam vali be webam har az ghahi sar mizanam onam be khatere shoma dostaye golam
rasti linketam kardam ha
ye upe top va dagh ham kardam omadi nazareto rajebesh begho khoshal misham
khyli khoshalam ke ba u dostam
يك نفر آمده دنياي مرا سبز كند
خواب و بيداري و روياي مرا سبز كند
و به يمن نفس سبز و اهورايي عشق
از سرا تا به ثرياي مرا سبز كند


** SaMiRa **
ساعت11:15---12 ارديبهشت 1390
سلام آجی جونم...مرسی عزیزمممم...خیلی خیلی دوست دارم گلم...بووووووووووووس

پرستو نور
ساعت10:04---11 ارديبهشت 1390
سلامممممممممممممممممم منم دوستتم
منم ابجیتممممممممممممممممم اگه کم میام باورکن گرفتارم عزیزم ولی دوستت دارمو به یادتم گلم


آیدا
ساعت14:57---10 ارديبهشت 1390
عکس من کو ماهک خیلی بدییییییییییییییییییییییی!قهرم< br /> راستی قربون معدت شم نبینم حالت خوب نباشه شیرین من!


داداش هاشمت
ساعت22:03---8 ارديبهشت 1390
سلام آبجی.خوبی؟خدا بد نده!ایشالا خوب میشی.دیدی اولین کامنتو من گذاشتم!
عکس منو از کجا آورده بودی؟؟؟
پست خیلی قشنگی بود.
منم آپم.یه سر بیا.خوشحال میشم.
موفق باشی و سلامت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: