بنویس...
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 796
بازدید کل : 128601
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
11 آبان 1389برچسب:, :: 14:36 :: نويسنده : ماهک

براش بنویس دوستت دارم...

  آخه میدونی ادمها گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد میبرن

 ولی یه نوشته به این سادگیا پاک شدنی نیست

گرچه پاره کردن یه کاغذ از شکستن یه قلب ساده تره

ولی بنویس...تو ...بنویس!



نظرات شما عزیزان:

مسی
ساعت19:49---19 آبان 1389
براش بنویس دوستت دارم...
درود بر تو! متن مختصر و عکس مرتبط و هر دو پر از حرف قشنگ. خیلی کارت عالی بود.


مارشال
ساعت11:28---15 آبان 1389
سلام ماهک واقعا وبلاگ زیبایی درست کردی امروز اولین کارم در نت رو گذاشته بودم برای اومدن به وبلاگ زیبایتو الحق دیدنی بود.فکر کنم خیلی اهل شکست نفسی هستی چون اعتماد به نفس که در کارهات قابل لمسه. امیدوارم کاملترش کنی وروز به روز در این زمینه پیشرفت کنی.
گل را برای ساعتی/عشق را برای لحظه ای و محبت را برای روزی می توان دوست داشت ولی دوست خوب را برای همیشه.


معین گل
ساعت12:48---12 آبان 1389
سلام خوبی خیلی از طراحی که داشتی خوشم اومد واقعا زیباست تعجم میکنم چرا گفتی قشنگ نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: