چت...
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 128585
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
9 آذر 1389برچسب:شعر,چت, :: 1:25 :: نويسنده : ماهک

بی تو آنلاین شبی باز از آن روم گذشتم ...

همه تن چشم شدم دنبال آیدی تو گشتم ....

شوق دیدار تو لبریز شد از کیس وجودم ....

شدم آن یوزر دیوانه که بودم ....

وسط صفحه دسکتاپ ....

روم یاد تو درخشید ....

دینگ صد پنجره پیچید ...

شکلکی زرد بخندید ....

یادم آمد که شبی با هم از آن چت گذشتیم ...

روم گشودیم ....

و در آن پی ام دلخواسته گشتیم ...

لحظه ای بی خط و پیغام نشستیم ....

تو و یاهو و دینگ و دنگ .....

همه دلداده به یک تالک بدآهنگ ....

ویندوز و هارد و مادربرد ....

دیوونه دست برآورده به کیبرد.....

تو همه راز جهان ریخته در طرز سلام....

من به دنبال معنای کلام ....

یادم آمد که به من گفتی از این عشق حذر کن ....

لحظه ای چند بر این روم نظر کن ....

چت آیینه عشق گذران است ....

تو که امروز نگاهت به ایمیلی نگران است ....

باش که فردا پی امت با دگران است ....

تا فراموش کنی چندی از این روم لاگ اوت کن ....

باز گفتم حذر از چت ندانم ....

ترک چت کردن هرگز نتوانم نتوانم....

روز اول که ایمیلم به تمنای تو پر زد...

مثل اسپم تو اینباکس تو نشستم ....

تو دلیت کردی ولی من نرمیدم نه گسستم ...

باز گفتم که تو یک هکر و من یوزر مستم ...

تا به دام تو درافتم روم ها رو گشتم و گشتم ....

تو مرا هک بنمودی نرمیدم نگسستم ....

رومی از پایه فرو ریخت ....

هکری ایگنور تلخی زد و بگریخت....

هارد بر مهر تو خندید پی سی از عشق تو هنگید....

رفت در ظلمت شب ....

آن شب و شب های دگر هم ....

نگرفتی دگر از آن یوزر آزرده خبرهم ...

نکنی دیگر از آن روم گذر هم ....

بی تو اما به چه حالی من از آن روم گذشتم ......

امیدوارم خوشتون اومده باشه

یادتون نره نظر بذارین

ماهک


نظرات شما عزیزان:

NaZaNiN
ساعت13:56---21 آذر 1389
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام ماهک جونم
خیلی وبت قشنگ وماهه درست مثل ماهک جونم
ماهکی این شعروکه خوندم کلی خندیدممیدونی چرا....
یادیکی ازبچه های چت افتادم...
خیلی قشنگ بودامیدوارم درتمام مراحل زندگیت موفق باشی ماهک جووونم
بازم مزاحمت میشم وازوبلاگ قشنگت ومطالب جالبش استفاده میبرم
یه هوورااااااابه افتخارخودت ووبلاگ قشنگت:
هووووووووووووووررررررررررررر رررررااااااااااااااااااااااااا ااا
خدای اطلسی هاباتوباشد
پناه بی کسی هاباتوباشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
بجزدلواپسی هاباتوباشد
ماهکممممممم ایا بکام....تادرودی دیگربدرود


آيدا(سپيده)
ساعت18:23---10 آذر 1389
روز تولدم را فراموش کردی..... گفتم گرفتاری
سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی.... گفتم مشکل داری
زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی..... گفتم غصه داری
محبتهایم را از یاد بردی..... گفتم گله و شکایت داری
ولی حالا خودم را فراموش کردی... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم


آيدا(سپيده)
ساعت18:14---10 آذر 1389
سلام سلام به روماهت ماهك جونم!زبانم از عهده ي وصف وبلاگت بر نيايد چون وبت عالي تر از آن است كه خواهم وصفش كنم !مثل خودت ماهه !ماهك خيلي دوستت دارم شعرات هم خيلي جالبن برات از خدا موفقيت و سربلندي تو تموم ابعاد زندگيتو ميخوام نازنين

اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید ، اشک بریزی ، لذت دیدن ستاره ها را از دست می دهی.



مسی
ساعت16:09---10 آذر 1389
سلام و درود!
امیدوارم خوب باشی...
در زندگی زخم هایی هست که روح را در انزوا می تراشند و می خورند...
موفق باشی...


مسي
ساعت9:24---9 آذر 1389
به به سلام و درود و تبريک...
لباس نو وب مبارک باشه...
مطلب جديد ميذاري ما رو هم خبر کن...
موفق و سرزنده باشي...


محمود
ساعت8:48---9 آذر 1389
ماهک خوشگلم این شعر رو خیلی دوست داشتم واقعا خوشگل بود مخصوصا وبلاگی که داری برات ارزو های خوشگل خوشگل میکنم

امیدوارم تو زندگیت هم همین جوری موفق باشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: